Изберете страница

Какво ново?

Ето ме и мен, твоят единствен TBI Inside. Твоят чисто нов, но все още същият стар вътрешен бюлетин, който иска да сподели TBI историите. Обещавам да бъда отворен (в случай, че ме отвориш), честен (да, ще говоря на глас по всички важни теми и да, това включва някои болезнени истини) и прозрачен (харесвай ме или не ме харесвай, 😊 но ми сподели отзиви, така че да се науча). Знам, че все още съм малко ретро по отношение на дизайна, но ми бяха обещани нови дрехи. Ще разчитам на теб да ми разкажеш повече за това как изглеждам и звуча, и какво искаш да ти кажа. Затова добре дошъл/а, настани се удобно и се наслади на четенето!

Искрено твой,

TBI Inside

Начало

Какво направихме добре:

Кол центърът разби с ефективност

Нашият Кол Център наистина разби с резултати през септември и октомври. Колегите имат нова система VCC (виртуален кол център). В резултат на това постига в кампаниите с 86,4% достигане на клиентите. (Никога досега не сме имали толкова висок процент в нашия кол център). Затова TBI Inside реши да се обърне към Дария Коцева, Ръководител отдел Клиентско обслужване и телемаркетинг и да научи повече за успешното внедряване на VCC. Ето какво сподели тя.

От април Кол центърът внедри VCC. Каква е системата и какво прави?

VCC Hungary е глобален партньор на 4Finance, предлагащ решение за облачна телефония и съхранение на записи на разговори. Това решение ни позволява да увеличим максимално постиженията в продажбите.

Какви резултати постигате досега с новата система?

Успяваме да обработим над 95% от входящите заявки на клиенти и заявления за заем по телефона, а от страната на изходящите кампании – обработваме 25k уникални оферти за продажби на месец.

Системата осигурява наблюдение в реално време и оптимизиране на разпределението на работния обем. Увеличихме скоростта на обхват на нашите бази данни от кампании от ~ 60% на 86%, чрез автоматизираното набиране. Системните функционалности елиминират работата с няколко ексел листа, тъй като всички данни се актуализират централно в реално време.

С какви предизвикателства се сблъскахте и как ги преодоляхте?

Реализирахме решението на етапи, което ни позволи да сведем до минимум недостига и да гарантираме гладкото движение.

Какви са следващите стъпки, които планирате за кол центъра?

От страна на кампаниите, планираме двойно разширяване на нашия централизиран екип за продажби, където се стремим да обработим 50k уникални клиенти при само 20 колеги. От страна на входящите, ние продължаваме да предоставяме най-доброто в своята сфера обслужване на клиенти. Едновременно с това правим максимално усилие да отговорим на входящите заявки за телефонни заеми от нови и съществуващи клиенти.

Нашият онлайн екип се разширява и сме на път да стартираме нови платформи за frontend за по-лесно и бързо обслужване на клиенти и партньори. Продължаваме да подкрепяме онлайн бизнеса и POS заедно с амбициозния план за удвояване на капацитета на обработваните POS онлайн заявки. Очакваме множество ползи за бизнеса, нашите клиенти и нашите партньори, сред които много по-бързо и по-удобно обслужване.

Вече сме готови за амбициозен Q4 и успешна 2020 година.

Начало

Новини от продажби:

Спечелихме Коледната промоция на Технополис

Екипът Продажби спечели за втора поредна година коледния търг на Технополис! Това е страхотна новина и още една битка, която спечелихме с конкуренцията. Коледа е най-доброто време на годината, да докажем на клиентите, че сме партньор, който е лидер в заемите. „Очаквам от колегите в магазините на Технополис да се възползват от създадената търговска възможност и да реализират пълния си потенциал, както и да ги поздравя за завладяването на нови корпоративни върхове! Няма награди за втори най-добър!“, сподели Желязко Желязков, Национален директор продажби на TBI Bank България.

Начало

Нови инициативи в ЧР:

Въвеждащо обучение

ЧР организира също така и обучение за новите колеги. Ето снимка от едно от обученията. Изкарали са страхотно, както виждаме от снимките и топ мениджърите разговаряха с тях.

Последното въвеждащо обучение се проведе на 14 ноември с 14 нови колеги. Сега отново искате да сте новобранци, нали? 😀

Начало

"Аз съм Търговски асистент в магазин Зора и моята работата е мое отражение!

Щастливи в TBI Bank

Екипът на ЧР има удоволствието да сподели още една инициатива за колегите: Happy @ TBI! В нея ще разказваме за пътуването в TBI на нашите заразително позитивни колеги, които са щастливи и горди, че са в компанията

Първата ни история е за Ева. Вероятно я помниш от последните ни две срещи Town Hall, в които тя беше наградена за представянето си в Продажби.

Ева е от Видин – град, който свързва културите между България и Румъния. Тя, също като TBI Bank, говори и на двата езика.

Ева, кариерата ти в TBI започва през 2009 г. в магазин на Технополис. Разкажи ни повече за това как започна?>

Имах щастието да имам колеги, които ме научиха на много. Ние бяхме страхотен екип и успяхме да спечелим специална награда още в първия ми месец! След това… Преместих се в Зора и щастливо работя тук

Тогава, преди 10 години и сега, ти си постоянен победител. След като прекара десетилетие в TBI Bank, какво те вдъхновява?

Много ми харесва динамичната среда и иновациите в нашия бизнес, но това, което отличава TBI, е подходът към всеки клиент. Ценя начина, по който TBI се грижи за своите служители. Обичам работата си. Обичам да общувам с хората, да продавам, да постигам резултати и да успявам!

Чувствам се оценена за приноса си от моя мениджър… Моят водач 😊

Ева, ако имаш силата да добавиш или промениш нещо в работата си в TBI, какво би било това?

Би било чудесно да има някои обучения.

Сигурни сме, че много ще се промени с общите ни усилия и пожелаваме успех на Ева напред!

Начало

А ти прегледа ли се?

Може да не искаш да чуваш за лекари, но всички знаем, че е по-добре да ги виждаме. И е по-важно от всичко. Така че наистина е супер, че някой (нашата компания, заедно с екипа на ЧР) се грижи за това и ни кара да посещаваме лекаря навреме.

В България колегите в централата бяха вече на медицинските прегледи, а в екипите на продажби все още се извършват прегледите. „Хората са нашето най-голямо предимство и тяхното здраве и благополучие са от изключително значение за нас. Ще продължим да инвестираме в нашите хора, така че всеки един служител да се чувства щастлив и горд в @TBI, каза Ниди Кумар, Мениджър ЧР.

В Румъния са въведени медицински прегледи от октомври. Медицинските услуги се предлагат от топ доставчика на пазара – Regina Maria. Бяха организирани презентации в централата в Букурещ, където доставчикът подчерта предимствата на пакета и отговори на въпросите. Това имаше огромно положително въздействие върху нашите колеги, тъй като здравето е от изключително значение за всички нас.

Начало

Вътрешни обяви за работа

Имаме удоволствието да ви представим следните възможности за кариерно развитие @ TBI

• Регионален мениджър Стоково кредитиране – гр. София
• Бизнес Анализатор
• Консултант стокови кредити
• Специалист телепродажби и комуникация с клиенти
• Банков служител

Повече информация за отворените позиции може да откриете тук.
Възползвайте се от тази възможност! Изпратете ни CV на careers@tbibank.bg, след като информирате прекия си ръководител.

Моля, посочете и позицията, по която кандидатствате.

Успех!

Начало

Станахме малко по-умни

Гуруто по презентации Борис Христов, добре познат с опита си за предпочитания от бизнеса инструмент – Power Point, се присъедини към нас, за да ни научи как да развиваме уменията си. Над 40 служители взеха участие в обучението PPT – съвети и трикове. Обратната връзка беше тази страхотна. Е, когато имаш страхотен учител, как няма да бъде страхотна… 😉

Начало

NextGen учебно пространство

Можете ли да познаете поне едно общо нещо между TBI Bank, Sony, Dell, Harvard и Yale? Това, което е сигурно, е че използваме същата платформа за онлайн обучение и оценяване – ProProfs. И така, следващият път, когато получиш имейл с разширение @proprofs.com, няма нужда да се свързваш с екипа по сигурност на информацията – това не е фишинг имейл, а по-скоро възможност да учиш 😊

Тази възможност е достъпна за повече от 800 служители на TBI в България, благодарение на сътрудничеството и упоритата работа на нашите вътрешни обучители – Ани Клисарска и Елеонора Стоянова и нашия Мениджър Организационно развитие и обучения – Виктор Тутеков.

Цифрите от началото на годината говорят сами за себе си:

• Стартирани 10 курса

• Създадени са 38 въпросника

• Разрешаване на почти 40% от общите часове за обучение за периода, за да бъдат онлайн.

„Това NextGen пространство за обучение е ефективно и ефикасно средство за подкрепа на нашите нетърпеливи за нови знания колеги, в постоянния им път за усъвършенстване на техните компетенции,“ каза Виктор.

И ако се интересувате: „А какво става с Румъния?“ – въпросът предстои да бъде решен много скоро! Обучението чрез ProProfs става дигитално и в Румъния! Надяваме се, че през следващата година ще проведем поне толкова обучения и в Румъния! Ще споделим повече през следващата седмица. Изчакайте новините. Палци горе за работата за Виктор Тутеков и за Кармен Карамлау, Бизнес партньор Румъния!

Начало

Новини от Маркетинг

Кеш Хит 600 лв е тук

Пееш ли си с радиото?

Радио рекламата ни прекъсна ли пеенето ти сутрин в колата? Питаме защото най-новият ни продукт в брой с 0% лихва, данъци и GPR се излъчва в топ радиостанции с национално покритие като Радио 1, Радио 1 Рок, BRJ, БГ Radio, Веселина и NJoy. И в случай, че още не си чул рекламата, не се притеснявай – още имаш шанс в следващите седмици. Ако не ти се пее рано сутрин, маркетинг отделът се погрижи нашата кампания да те хване и във вечерните часове.

Начало

Не слушаш радио – няма проблем

Кеш Хит 600 лв. също е в печатните издания
Ако си мълчаливият сутрешен читател в метрото в София, потърси хубавите ни реклами, които водят хората в нашите офиси.

Виж снимката на Радо от маркетинга, позиращ с рекламите – той вероятно е човек, който обича да става рано, с тази усмивка 😊

Маркетинг отделът също е планирал дейности с раздаване на флаери, които ще достигнат до над 1 милион получатели. В момента, имаме промоционални дейности в 72 града, а ти остани на линия за повече новини от хит кампанията. (Между другото, тайно хвърлихме един поглед в резултатите и те изглеждат страхотно.)

Начало

В нашия уебсайт

Нашите корпоративни уебсайтове tbibank.ro и tbibank.bg. бяха актуализирани с още един раздел, посветен на предложение за търговските ни партньори. В него се обяснява предимствата на партньорството с TBI, и има информация за плащания на вноски. Новите раздели са предназначени да улеснят процеса на одобрение с опростен формуляр, който потенциалните партньори могат да попълнят на уебсайта, за да започнат разговора с нас и да направят първата стъпка от подписването на партньорство възможно най-лесно.

Страхотната новина е, че вече има проявен интерес и сме на пътя към сключване на първата сделка.

Начало

Прасе-еднорог новини

Виждал ли си онзи красив прасе-еднорог във фоайето на централата, нали? Толкова е хубав, че наистина заслужава няколко фотосесии. Ето го в дясно с Георги и Иво от Funding екипа: 

Но ние наистина вярваме, че нашият прасе-еднорог трябва да бъде известен, затова решихме да стартираме предизвикателство за всички нас. Най-добрите две снимки ще бъдат наградени с малък, но и хубав подарък. Ето какво трябва да направиш:

Направи си снимка с прасе-еднорога (ти, ти и твоя екип…)

Публикувай я във Facebook, LinkedIn, Instagram с хаштаг #tbiunipig (или дори в TikTok, ако имаш такъв)

Изпрати снимката на Internal_communication@tbibank.bg до 6. декември

В имейла до вътрешна комуникация – постави следното изречение за споразумение за GDPR, (в противен случай не можем да го споделим снимката с колеги и това ще бъде тайна снимка, която не може да участва в конкурса)

С изпращането чрез този имейл на моите снимки в рамките на инициативата #tbiunipig до Internal_communication@tbibank.bg заявявам съгласието си „ТИ БИ АЙ Банк“ ЕАД да използва тези мои снимки и/или видеоматериали с моя образ както и да предоставя тези мои снимки с моя образ на дружества от групата на Банката с рекламни цели, издаване и разпространение на вътрешен бюлетин на Банката, имейл комуникация, вътрешни информационни и мотивационни кампании и други подобни вътрешно-комуникационни инициативи и канали.

След това жури от 3 колеги (от маркетинг, PR, депозити) ще избере най-добрите и най-креативните снимки до 13 декември. Снимките ще бъдат споделени в следващия бюлетин, заедно с избраните наградени. Покажи творчеството си с нас и онлайн!

Начало

 Операции

Операциите без хартия с OTP са ТОП

Дирекция „Операции“ въведоха нови банкови операции без хартия с помощта на еднократна парола (OTP). Те са за процесите за анулиране на договор, отказ от договор и прекратяване на застраховка. Това означава, че колегите, които работят с клиенти, вече няма нужда да отпечатват тези документи, а вместо това те използват TBIBank HD. Колегите от клоновете трябва да проверят личната карта на клиента и да следват опростената форма в TBIBank HD, като въвеждат минимални данни за клиента. Целият процес се потвърждава чрез SMS, изпратен до клиента. След приключване на процеса, нашите клиенти получават втори SMS, потвърждаващ изпълнението на операцията и съдържащ уникален номер на обработената заявка.

Само за първите 20 дни след стартирането на OTP процесите, бяха създадени над 1000 заявки, което означава, че са използвани 2000 листа хартия по-малко. Дирекция “Операции” планират да внедрят повече OTP процеси чрез TBIBank HD през следващите месеци. „Отдел „Кредитна администрация“ и отдел „Автоматизация на операциите“ свършиха страхотна работа по задействането на OTP процесите в TBIBank HD. Разчитаме на тях да продължат добрата работа!“, каза Николай Спасов, Главен оперативен директор.

И нямаме търпение да видим още процеси без хартия, така със сигурност ще спасим поне една малка гора в следващата 1 година!

Начало

Нови TBI офиси

Два нови безкасови клона отвориха врати в България – в гр. Стамболийски и в Трявна през ноември. Тази година има още локации, които ще отворят или ще бъдат обновявени, които се намират в градовете Шумен, Смолян, Разлог, Раковски, Берковица, Раднево, Чирпан, Мездра, Тетевен, Банско и др. Ето снимка на новия клон в Стамболийски:

В Румъния ще има поне 5 нови локации, планирани да бъдат отворени през декември. Офисите в Орадия и Крайова ще бъдат реновирани и ще работят като клонове. В още 3 Румънски града ще бъдат отворени нови клонове, които няма да използват хартия.

Начало

Внимавай за малуер и спам

Препрати СПАМа и атаките до Infosec, без да ги отваряш!

Екипът на информационна сигурност ни посъветва да препратим всички СПАМ имейли и атаки към тях, без да ги отваряме, помниш ли? Иска ти се да има имейл за лошите съобщения, прекъсващи важни срещи и моменти от живота ти и някой друг да се справя с тях, нали? Е, поне в работа го имаме: Infosec@tbibank.bg

Начало

Събития

Jingle Bells, Jingle Bells

Изборите бяха гореща тема тези дни и нашите избори за темата на Коледното парти вече приключиха. И всъщност имаме страхотна тема! Тази година ще минем по червения килим и ще присъстваме на TBI Оскарите. Страхотно, нали! Извадете смокинга и вечерната рокля  или блеснете в любимите си парти дънки и риза. Сигурни сме, че много от нас ще изглеждат изумително. Най-хубавото за Оскарите е, че празнуваме успеха и всички неща, които направихме добре, така че ще те вземем, както и да си облечен. Датата е ясна, началото е в 20:00, темата е TBI Оскарите, а локацията ще я обявим официално съвсем скоро. 🙂

Търсим и втори водещ на събитието. Нашият известен Веселин Димитров, познат и като PR Гуруто на TBI, ще води, но се нуждае и от известна подкрепа. Ако искаш да станеш наш съ-домакин и да участваш в коледното парти като водещ, изпрати ни видео с продължителност от 1 до 3 минути, заснето с мобилната ти камера, сподели защо вярваш, че би бил страхотен водещ/а на Internal_communication@Tbibank.bg до 29 ноември. Професионалното жури – Веселин и ЧР колеги, ще включи в кратък списък кандидатите и ще покани най-добрите на интервю.

Начало

 FUNding Talks с LinkedIn 

FUN на английски означава забавление и е с удебелен шрифт, защото по време на тези събития наистина се забавляваме и между другото – научаваме много. Като говорим за учене – след последното събитие на FUNding Talks имаме цял екип от Мастъри в LinkedIn. Те се включиха в уъркшопа „Как да станеш LinkedIn Master“ и усещането е, че са станали Мастъри. Над 45 колеги от България, Румъния и Vivus се присъединиха към събитието и сега са готови да завладеят Професионалните социални медии. Голямо благодаря на Сарунас Сакалаускас, Global LinkedIn Lead for Httpool, който подготви нашите LinkedIn експерти. (Между другото – провери нашата страница в LinkedIn – пълна с новини, коментирай постовете ни и нека изградим една страхотна общност!)

Още готини теми са точно зад ъгъла 😉

Начало

Нашата обща среща

Питър Барон, по време на Town Hall Meeting на 12 ноември, вдъхнови всички около него. Не успя да го гледаш на живо? Провери записа от стрийминга, все още е отворен за теб!

Виж го, помисли и сподели повече за това, което мислиш за събитието на този линк: https://www.surveymonkey.com/r/Y7K2226, за да можем да сме по-добри следващия път. Разкажи ни за темите, ораторите и всичко останало, което те интересува.

Начало

Vivus

Рекламата на Vivus

Две „любими“ неща: тъщата и колата, която се чупи през цялото време. Любими, защото това може да те накара да мечтаеш: за свекървата, която отпътува със старата ти кола, нали? 😀 Vivus има нов рекламен клип с подобен сюжет и можете да го гледаш тук: https://www.youtube.com/watch?v=UZBecQ0IcNo

Vivus работи за по-щастливи клиенти

Vivus събираше отзивите на клиентите си в Еxcel и като с всеки Еxcel, идва моментът да бъде заменен с по-интелигентна система. (Извинявай Excel, харесваме те, но знаеш как е…)

През септември 2019 г. беше въведена автоматизация на процеса: SMS кампанията беше конфигурирана да изпраща SMS на клиенти, които вече са били във връзка с екипа за обслужване на клиенти. Прилагат се допълнителни правила, за да не натоварват с твърде честа комуникация. „В резултат на това увеличихме процента на удовлетвореност на клиентите (CSAT) от 3% на 10,6% и 39,3% от анкетираните отговориха на отворения въпрос, давайки важни идеи за подобрение на услугата ни,“ каза Здравко Райчев, Директор Електронна търговия и управляващ директор Vivus BG.

Начало

Какво направихме заедно?

Заедно можем да постигнем повече

Ето снимка на дама, която пише сертификат на централния офис на TBI Bank, където досега са се събирали пластмасови капачки от бутилки. Част от националната инициатива в България „Капачки за бъдеще“. Идеята на инициативата е компании и домакинства да събират пластмасови капачки от бутилки, които след това се предават и със спечелените средства се закупуват кувьози за бебета в болници в по-малките градове.

Обратно към нашата история:

И така, дамата със сертификатите написа името на банката грешно първия път и ние я помолихме да го напише пак, защото знаем, че тези неща имат значение. На всички, които активно събираха и участваха от името на компанията в тази инициатива: Браво и поздравления! Справихме се добре – събрахме над 35 килограма. Следващата година повече! Нека се стремим към най-малко 100 кг, догодина!

Начало

Write us back

@ internal_communication@tbibank.bg

Следи ни за повече новини и не забравяй:

„Всеки глупак може да знае. Въпросът е да разбираш“ – Алберт Айнщайн