Изберете страница

Editorial

Скъпи читатели,

Днес ще ви разкажем как 5 младежи имаха шанса да станат „Мениджър за един ден“ в TBI Bank – мениджър „Счетоводство и отчетност”, мениджър „Подбор на персонала”, мениджър “ Организационно развитие и обучение “ и мениджър в Call Center.

Ще ви срещнем и запознаем с нашите колеги за подбор на персонала, които ще ни разкажат какви са основните предизвикателства, пред които са изправени в областта на набирането на персонал, как този процес се подравнява по нашата визия да станем дигитална банка от следващо поколение и какво вдъхновява тези млади хора в техните дни дневна работа.

Ще научите интересни факти от нашия екип, участвал в конференция на Google за това как технологията и ежедневието се свързват все по-тясно, набиращия светкавична скорост изкуствен интелект и  какво тази технологична революция означава както за потребителите, така и за нашите клиенти в областта на финансовата индустрия.

Ще посетим освежения офис на нашия екип за бизнес банкиране в Букурещ и как работата в екип прави нещата да се случват.

Ще започнем пътуване из локациите, където Банката ни присъства и ще се запознаем по-добре с културата, традициите и хората в тези региони. Първият ни туристически гид е Регионалния мениджър на Марамурес – Серджу Чофлика от BI Credit. Какви са традициите, културата и хората във вашия регион? Споделете с нас – пишете ни.

Десислава Михова,
Мениджър вътрешни комуникации

TOP FLOOR

Мениджър за един ден

Петима младежи поеха ролята на мениджъри в TBI Bank в рамките на инициативата „Мениджър за 1 ден”, организиран ежегодно от Джуниър Ачийвмънт България. Студентите бяха посрещнати в Банката от екип  „Човешки ресурси”. Направихме обща въвеждаща среща с ръководител Организационно развитие и обучение, Невяна и ръководител Подбор и работодателска марка, Антонио. След това младежите се запознаха и с останалите участващи в програмата мениджъри на TBI Bank – Даниела Костадинова, Йордан Стоянов и Десислава Генадиева.
“ TBI Bank участва за втори път в инициативата“ Мениджър за един ден „, осъзнавайки колко е важно да се изгради мост между образованието и бизнеса и да се подкрепят младите хора за тяхната първоначална кариерна ориентация“, каза Валентин Гълъбов на церемонията по връчване на сертификати на студентите за тяхното участие в инициативата.

TOP FLOOR

Мениджър за един ден

Петима младежи поеха ролята на мениджъри в TBI Bank в рамките на инициативата „Мениджър за 1 ден”, организиран ежегодно от Джуниър Ачийвмънт България. Студентите бяха посрещнати в Банката от екип  „Човешки ресурси”. Направихме обща въвеждаща среща с ръководител Организационно развитие и обучение, Невяна и ръководител Подбор и работодателска марка, Антонио. След това младежите се запознаха и с останалите участващи в програмата мениджъри на TBI Bank – Даниела Костадинова, Йордан Стоянов и Десислава Генадиева.

“ TBI Bank участва за втори път в инициативата“ Мениджър за един ден „, осъзнавайки колко е важно да се изгради мост между образованието и бизнеса и да се подкрепят младите хора за тяхната първоначална кариерна ориентация“, каза Валентин Гълъбов на церемонията по връчване на сертификати на студентите за тяхното участие в инициативата.
За един ден имахме нов мениджър „Счетоводство и отчетност” (Христина Иванова и Визам Аланяби),, мениджър „Подбор на персонала” (Деница Цветкова), мениджър “ Организационно развитие и обучение “ (Невяна Зафиркова) и мениджър в Call Center (Джанан Рамадан). В края на деня се проведе сесия за обратна връзка с нашия специалист Подбор, Силвия Петрова и бяха представени възможностите за кариера в TBI Bank. Последва сесия за въпроси и отговори, с Нина Михайлова, нашия директор Човешки Ресурси.

Основната цел на инициативата „Мениджър за един ден“ е да предостави на младите хора възможност да изпитат личните и академичните нужди на ежедневните бизнес операции. Освен това, инициативата насърчава участващите младежи да установят продуктивни взаимоотношения между бизнеса, образованието и общността. Инициативата се радва на голям успех в цял свят. Всяка година мениджъри, политици и лидери от всички сфери на бизнеса и обществения живот служат като пример за младите хора, за да получат практически опит и обучение в бизнес отношенията.
С участието ни в събитието, отново допринесохме за укрепването на имиджа на TBI Bank и показахме нашата подкрепа към по-младите общности в началото на тяхната професионална ориентация.

MEET & GREET

Чувайки  усмивката в гласа ни, талантливите кандидати ни отговарят със същото

Днес ще разговаряме с нашите колеги за подбор на персонала от екипа на “Човешки ресурси“- Силвия и Антонио. Те ще ни разкажат повече за това какви са основните предизвикателства, пред които са изправени в областта на набирането на персонал, как дигитализацията е тясно свързана с процеса на набиране на таланти и какво вдъхновява тези двама млади професионалисти в ежедневната им работа.

Какви са основните предизвикателства, с които се сблъсквате в областта на набирането на персонал?
Нашата организация започначна вълнуващото пътуване към дигитализация, в следствие на което постоянно се появяват нови роли и функции. Това изисква от нас непрекъснато да сме осведомени за тенденциите на пазара за набиране на персонал, да изучаваме подробно новите изисквания и да намираме различни начини за привличане на най-добрите таланти…

MEET & GREET

Чувайки  усмивката в гласа ни, талантливите кандидати ни отговарят със същото

Днес ще разговаряме с нашите колеги за подбор на персонала от екипа на “Човешки ресурси“- Силвия и Антонио. Те ще ни разкажат повече за това какви са основните предизвикателства, пред които са изправени в областта на набирането на персонал, как дигитализацията е тясно свързана с процеса на набиране на таланти и какво вдъхновява тези двама млади професионалисти в ежедневната им работа.

Какви са основните предизвикателства, с които се сблъсквате в областта на набирането на персонал?
Нашата организация започначна вълнуващото пътуване към дигитализация, в следствие на което постоянно се появяват нови роли и функции. Това изисква от нас непрекъснато да сме осведомени за тенденциите на пазара за набиране на персонал, да изучаваме подробно новите изисквания и да намираме различни начини за привличане на най-добрите таланти. Образователният и професионален опит са много важни, но т.нар. меки умения, личната мотивация и позитивната енергия са тези, които правят настоящия кандидат – потенциален служител, който се вписва успешно в нашата организационна култура.

Нашата визия е да се превърнем в дигитална банка от следващо поколение – как ще напаснете процеса на набиране на персонал към това и какво ще последва?

Ние правим всичко възможно да се отличаваме на пазара на труда и нашата основна цел е да станем предпочитан работодател. Това, което предстои да стане, е процесът по подбор на персонал да бъде автоматизиран, като се използват системи за проследяване на кандидатите (ATS) – софтуерно приложение, което позволява лесното и бързо електронно обработване на процеса на набиране на персонал както за нас, така и за мениджърите, които ще имат пълен достъп до съответната обширна база данни от кандидати. Работим заедно с нашите ИТ колеги, за да се уверим, че тези системи отговарят на изискванията за вътрешна информационна сигурност и проучваме различни ATS системи, за да намерим тази, която най-добре отговаря на нашите нужди, тъй като както не съществува универсално решение за всички компании.

Какво ви вдъхновява във вашата ежедневна работа?

Организацията ни продължава да се развива, стартираме и изпълняваме нови вълнуващи проекти, и намирането на най-доброто попълнение за всяка отворена позиция ни доставя истинско удовлетворение. Но това, което ни прави щастливи и потвърждава колко е важна работата ни, е да се срещаме и разговаряме с хора, които някога сме интервюирали и привлекли в Банката. Както и да виждаме как успешното им интегриране в новите им екипи допринася за растежа и развитието ни.
Чувайки усмивката в гласа ни, талантливите кандидати ни отговарят със същото.

IN FOCUS

Да мислим за финанси” с Google

Технологиите и ежедневието ни никога не са били толкова тясно свързани, колкото са днес. Изкуственият интелект идва със светкавична скорост и непрекъснато изследваме какво означава тази технологична революция както за потребителите, така и за нашите клиенти във финансовата индустрия. Екипът на TBI Bank заедно с други водещи финансови лидери от Централна Европа, посети Варшава на 4-5 октомври, за да научи за иновациите и най-добрите практики в областта на финансите, и да се увери, че продължаваме да се ангажираме по смислен начин с нашите клиенти в тази нова обстановка и как да станем наистина ориентирани към тях. Всички участници се срещнаха в Campus Варшва - място, където големи идеи оформяха бъдещето.

Някои от ключовите изводи от срещата бяха:
• Организирането на данни и структурирането на начина, по който събираме информация за възможности и клиенти, е основен приоритет. Не се нуждаем от много данни, за да взимаме решения и да продължим напред.
• "Използвайте технологиите, за да бъдете по-човечни": разработвайте инструменти и решения, които ни подкрепят във взаимодействието ни с клиентите по начин, който е удобен и подходящ за потребителя и да персонализирате опита на клиентите, да не създаваме автоматизирани, безлични комуникации и решения
• Решенията в „облака” ще предотвратят "заключването" и ще ни помогнат да бъдем по-гъвкави.

"Това е времето на асистентите. Така че, дори ползвайки дигиталните канали, хората все още обичат персонализирания подход. Видео каналите могат да подпомогнат изкуствения интелект и чат бот –компютърна програма, която отговаря автоматично на запитвания на клиенти,  създавайки усещането за разговор с истински човек. Персонализираните приложения и персонализираното предложение, са от ключово значение за комуникационните стратегии ", каза нашата колежка Олга Гулкова, Директор управление процесите и ефективността.

IN FOCUS

Да мислим за финанси” с Google

Технологиите и ежедневието ни никога не са били толкова тясно свързани, колкото са днес. Изкуственият интелект идва със светкавична скорост и непрекъснато изследваме какво означава тази технологична революция както за потребителите, така и за нашите клиенти във финансовата индустрия.
Екипът на TBI Bank заедно с други водещи финансови лидери от Централна Европа, посети Варшава на 4-5 октомври, за да научи за иновациите и най-добрите практики в областта на финансите, и да се увери, че продължаваме да се ангажираме по смислен начин с нашите клиенти в тази нова обстановка и как да станем наистина ориентирани към тях. Всички участници се срещнаха в Campus Варшва - място, където големи идеи оформяха бъдещето.

Някои от ключовите изводи от срещата бяха:
• Организирането на данни и структурирането на начина, по който събираме информация за възможности и клиенти, е основен приоритет. Не се нуждаем от много данни, за да взимаме решения и да продължим напред.
• "Използвайте технологиите, за да бъдете по-човечни": разработвайте инструменти и решения, които ни подкрепят във взаимодействието ни с клиентите по начин, който е удобен и подходящ за потребителя и да персонализирате опита на клиентите, да не създаваме автоматизирани, безлични комуникации и решения
• Решенията в „облака” ще предотвратят "заключването" и ще ни помогнат да бъдем по-гъвкави.

"Това е времето на асистентите. Така че, дори ползвайки дигиталните канали, хората все още обичат персонализирания подход. Видео каналите могат да подпомогнат изкуствения интелект и чат бот –компютърна програма, която отговаря автоматично на запитвания на клиенти,  създавайки усещането за разговор с истински човек. Персонализираните приложения и персонализираното предложение, са от ключово значение за комуникационните стратегии ", каза нашата колежка Олга Гулкова, Директор управление процесите и ефективността.

"За да постигнем нашата визия да станем дигитална банка от следващо поколение, трябва да развиваме стратегии, ориентирани към клиента, вдъхновени от познанаването и разбирането на нуждите, начина на живот и навиците на всеки клиент. Маркетинговата автоматизация може да спомогне за подобряване и персонализиране на опита на клиентите, но има границата между истинското ангажиране с клиента и създаването на безлични роботизирани комуникации и решения, е много тънка. Структурирането на начин, по който събираме информацията, организирането на данни и използването на усъвършенствани анализи ще бъде от решаващо значение за нашия успех ", добави Деяна Ганчева, мениджър " Дигитален маркетинг ".

Внимание се обърна на услугите на асистентите, гласовите комуникации. Много участници казаха: „Ние се съсредоточихме върху събирането на данни, бизнес анализи и изкуствен интелект, а всички останали – ние просто взехме това, което работи перфектно, без много промени”. Пътната карта за цифровата трансформация бе показана на 4 стъпки - разграничаване на продуктите и услугите; преоткриване на оферти и разпространение; опресняване на уменията и създаване на новаторска култура; създаване на технологично лидерство. Представе бяха и някои вдъхновяващи казуси – Zencard Tandem BankGoodie by Bank Millennium.

IN FOCUS

Да изненадаме зимата с TBI Bank

Октомври и Ноември са месеците, в които усилено се подготвяме за предстоящите зимни дни. Времето да завършим и зазимим започнатите ремонти, време да подсигурим уюта, комфорта и топлината в нашите домове и семейства. Зимата наближава и ние сме подготвени за нея с 2 маркетингови кампании на пазара. С националната кампания „Изненадай зимата с TBI Bank” (09.10.2017 г. – 30.11.2017)  всеки клиент, сключил договор в периода на кампанията получава подарък – дъждобран и участва автоматично в томбола за 500 чадъра и 500 комплекта шал и шапка за целия период на кампанията. Помислили сме също така и за сигурността на нашите клиенти с маркетингова кампания за продажба на зимни гуми. Всеки клиент, сключил договор за закупуването на гуми в периода на кампанията, освен брандиран ключодържател, участва в томбола за блутут комплект за кола. Повече за кампаниите можете да научите на нашата фейсбук страница facebook.

INSIDER

TBI Bank разтърси кариерния форум в Букурещ

С удоволствие искаме да ви споделим за успешното участие на TBI Bank в кариерен форум в Румъния. Събитието се проведе в Букурещ на 20-21 октомври 2017 г. и има 11-годишна установена традиция. В "Агажеторе де Топ" за два дни се събраха най-добрите работодатели в Румъния. 5000 кариерни възможности бяха обявени, над 100 компании взеха участие, сред които и 6 банки. Щандът на TBI Bank предизвика истински интерес сред младите участници с личния подход, който имахме към всички кандидати, и възможността за задаване на въпроси и получаване на отговори. В резултат на това, събрахме база данни от около 500 кандидати, които проактивно се обърнаха към нас с интерес към различни бизнес области. Освен представителите от екип „Човешки ресурси” - Нина Михайлова, Антонио Григоров и Силвия Петрова, много други колеги от Румъния се присъединиха към нас, за да ни подкрепят и лично да се срещнат с кандидати, като по този начин допринесоха за успеха на събитието. Бихме искали от името на екип „Човешки ресурси” специално да благодарим на нашите основни привърженици - Адина Магдалиноу, Лучан Стан, Виталий Шастун, Домника Василиу, Николета Павел, Оливия Пал, Николета Чирита, Гергана Стайкова и Костас Товил.

Нашата основна ценност е жива - ЕКИПНОСТ: Използвайки нашата енергия, умения и ресурси като едно цяло.

FOR YOU

Освежаването на централата ни Румъния изисква eкипна работа

Всеки проект, сложен и предизвикателен, или много в по-малък мащаб, се нуждае от силно сътрудничество - и освежаването на един офис не прави изключение от правилото. С толкова много цели, които трябва да постигнем, жонглиране с ежедневни задачата и спазване на срокове, с правилната комбинация от вътрешни ресурси и екип от отдадени колеги, първата стъпка към освежаване на офиса в централата ни в Букурещ се развива гладко, без прекъсване за бизнеса, нарушаване на  работата на колегите или клиентите ни.

"Това е само началото защото ние се страем непрекъснато да подобряваме ежедневната ни работа и нашият офис, който е централна част от нея "- споделиха колегите ни. Щастливците  този път са екипът "Бизнес банкиране" заедно с Флорентина Мирча, нашият главен ръководител Бизнес банкиране ...

For You

Освежаването на централата ни Румъния изисква eкипна работа

Всеки проект, сложен и предизвикателен, или много в по-малък мащаб, се нуждае от силно сътрудничество - и освежаването на един офис не прави изключение от правилото. С толкова много цели, които трябва да постигнем, жонглиране с ежедневни задачата и спазване на срокове, с правилната комбинация от вътрешни ресурси и екип от отдадени колеги, първата стъпка към освежаване на офиса в централата ни в Букурещ се развива гладко, без прекъсване за бизнеса, нарушаване на  работата на колегите или клиентите ни.

"Това е само началото защото ние се страем непрекъснато да подобряваме ежедневната ни работа и нашият офис, който е централна част от нея "- споделиха колегите ни. Щастливците  този път са екипът "Бизнес банкиране" заедно с Флорентина Мирча, нашият главен ръководител Бизнес банкиране, който е човекът, който винаги предпочита да е близо до хората и да бъде част от екипа.

"Аз съм истински поддръжник на политиката на отворените врати, а служителите в Румъния знаят, че винаги могат да се обръщат към мен по всякакви въпроси. Но сега съм много щастлива, тъй като имам възможността постоянно да съм сред екипа си. Ние всички сме едно голямо семейство и споделянето на този уютен офис допринася още повече за това чувство. Една компания -  един отбор ", казва Флорентина.

Ето какво споделят някои от колегите за това как се чувстват в реиновирания си офис:

"Харесва ми дизайнът и цветовете. Сътрудничеството помежду ни е много по-добро сега, когато работим отблизо. " Каза Татяна Бусоик.

"Чувствам се страхотно в това пространство. То е ново, модерно, приятно. "добави Флориан Стойка.

DID YOU KNOW?

Традициите в Марамуреш, Румъния

Каним ви на виртуална туристическа обиколка в Марамуреш (Румъния) със Серджу Чиофлика, Регионален Координатор Марамуреш и Салай, TBI Credit, който беше така любезен да ни разкаже накратко за този региона. Марамуреш е красива област, намираща се в северната част на Румъния. Това е регион, който трябва да посетите, ако искате да видите добре запазените румънски традиции и където природата и хората все още са свързани по красив и интимен начин.

Когато започнете да говорите за Марамуреш, е трудно да решите какво е по-важно: пейзажа, хората, храната, традициите или, да, дигитализацията.

Did You Know?

Традициите в Марамуреш, Румъния

Каним ви на виртуална туристическа обиколка в Марамуреш (Румъния) със Серджу Чиофлика, Регионален Координатор Марамуреш и Салай, TBI Credit, който беше така любезен да ни разкаже накратко за този региона. Марамуреш е красива област, намираща се в северната част на Румъния. Това е регион, който трябва да посетите, ако искате да видите добре запазените румънски традиции и където природата и хората все още са свързани по красив и интимен начин.

Когато започнете да говорите за Марамуреш, е трудно да решите какво е по-важно: пейзажа, хората, храната, традициите или, да, дигитализацията.

Въпреки че уважаваме миналото си, маросаните са възприемчиви към настоящите предизвикателства и мислят за бъдещето. Маросаните са обикновени, но амбициозни хора, които не се отказват от осъществяване на своите мечти. Вечно работят, нетърпеливи са да откриват нови неща и да споделят наученото.

Хранителната култура е много важна за маросаните. Трябва да опитате "colesa cu branza" - качамак със сирене или да пиете "horinca de prune" - нашата вариация е сливова ракия.

В Марамуреш традицията не отстъпва на модерното време, в което живеем. Напротив. Като добри домакини, маросаните са поканили и дигиталните технологии в домовете си, за да са в крак с времето. Марамуреш привлича като магнит чуждестранните инвеститори, които осъзнават огромния потенциал на основната туристическа точка в северната част на Румъния.

Разкажете ни какви са традициите във вашия регион - пишете ни.

EAGER TO LEARN

Следващите 10 години в сферата на технологиите от Крис Скинър

Най-голямата промяна през следващото десетилетие е, че лидерите на финансовите пазари ще се определят според способностите си за извличане на данни и анализиране им. Това ще е задължително условие за изкуствения интелект и машинното обучение, а данните ще бъдат сърдечния ритъм на банките – това, което ще задържа и привлича клиентите. Тези банки, които имат наслоени данни, разпръснати в множество фрагментирани наследени системи, ще преживеят сърдечен удар през следващите десет години...Прочети цялата статия.

QUOTE OF THE DAY

"Силата на екипа е във всяка отделна личност. Силата на всяка личност е в екипа." Антонио Григоров

Пишете ни на tbi.inside@tbibank.bg и станете наш ГОСТ РЕДАКТОР, споделете с нас какви ТАЛАНТИ или ХОБИ имате, или ни разкажете какви са ТРАДИЦИИТЕ и ЗАБЕЛЕЖИТЕЛНОСТИТЕ на вашия регион или град.

Пишете ни на tbi.inside@tbibank.bg и станете наш ГОСТ РЕДАКТОР, споделете с нас какви ТАЛАНТИ или ХОБИ имате, или ни разкажете какви са ТРАДИЦИИТЕ и ЗАБЕЛЕЖИТЕЛНОСТИТЕ на вашия регион или град.