Изберете страница

EDITORIAL

Скъпи колеги,

За повечето от нас лятната ваканция свърши и се върнахме в офиса почернели от слънцето и освежени, готови за предизвикателствата на новия бизнес сезон (и, по дяволите, дългите ръкави).

Свежест е мотото на това издание на TBI{Inside}, с множество хубави промени около нас – нов уебсайт, ново лого, нови колеги. Силно вярваме, че всичко това ще има положителен ефект и върху възприемането на компанията от страна на нашите клиенти. Новият ни външен вид ще помогне да позиционираме себе си  като иновативна и напредничава компания, каквато сме.

И така – къде е оранжевата елипса?! След много дискусии и анализи решихме да я хвърлим надолу по река Дунав и да направим логото по-опростено и изчистено. Последно я видяхме, плувайки между Оряхово и Бекет. Довиждане,  елипса!

За да кажем сбогом по подходящ начин, отредихме на старото ни лого последен миг на овации като го публикувахме на снимка в бордното списание Bulgaria on Air. Добре, това беше само фон за снимка на Питър Барон, нашият главен изпълнителен директор на TBIF. Той е лице на корицата от новия брой на списанието, където говори за нашата стратегия за бъдещето. Интересен материал, отделете време за него.

В настоящия бюлетин ще научите повече и за консолидацията на Zaplo.ro и Onnen.ro в Румъния в близко бъдеще. Ще прочетете и за новите подходи при набирането на персонал.

Нашата вътрешна кампания „Бъди активен с TBI“ върви с пълна скорост! Подготвили сме ви 42 километрово предизвикателство – маратонът в Букурещ е скоро, а TBI Bank по установена вече традиция ще има свой екип. Искате да бягате?! Научете повече в края на изданието.

Останете с нас!

Ваши,

Internal & Corporate Communications Teams

TOP FLOOR

4finance консолидира кредитните си активности в румъния в рамките на TBI Bank

Предвид очакваните регулации за небанковите финансови институции в Румъния, ръководството на нашата компания-майка, 4finance, има сериозна загриженост относно способността на своите дъщерни дружества Zaplo.ro и Onnen.ro да поддържат устойчив и растящ бизнес, стабилни работни възможности за своите служители и за качеството на услугите, които предоставя на своите клиенти.

В резултат на гореизложеното, беше взето решение за консолидиране бизнеса на 4finance в Румъния в рамките на TBI 4finance със съответните промени в предложенията на Zaplo.ro и Onnen.ro. Йонут Баду (Country Manager) вече обяви новината за предстоящите промени на екипа си. Целта на 4finance е да осигури нови възможности за колкото се може повече колеги в рамките на TBI Group, както и в рамките на по-широката група. Тази част от процеса на консолидация все още предстои да бъде оценена и обсъждана подробно. Клиентите на Zaplo.ro и Onnen.ro ще бъдат преместени в TBI, процес, който ще бъде внимателно и ефективно обезпечен от отделите за обслужване на клиенти на TBI Bank и Zaplo.

В обръщението си към колегите ни от Zaplo.ro и Onnen.ro, Ойвинд Оунс, главен изпълнителен директор на 4finance, каза: „Да действаме отговорно като бизнес също означава, че понякога трябва да взимаме емоционално трудни решения. Променящата се регулаторна среда има значително влияние върху нашата индустрия – и е необходимо да приспособим нашия оперативен модел, за да гарантираме, че ще останем съвместими, докато все още поддържаме успешен бизнес. В съответствие с нашата визия да бъдем глобална компания за потребителско финансиране от следващо поколение за нашите клиенти и служители, трябва да вършим работата си добре, независимо от трудностите, с които се сблъскваме по пътя си напред. От името на мениджмънта на 4finance Group, благодаря на нашия екип от 4finance Румъния и на всички, които през последните години посветиха усилия в развитието на Zaplo.ro и Onnen.ro „.

IN THE MEDIA

Бъдеще без граници или за технологиите като паспорт към чуждестранните пазари

Погледът в бъдещето не е лесна работа, особено когато става въпрос за финанси – ние обичаме да разчитаме на данни, заради усещаната сигурност, която ни дават. Комбинацията от данни и експертни познания обаче прави предсказанията още по-вероятни. С водещо интервю и лице на корицата в септемврийския брой на сп. Bulgaria on Air, нашият главен изпълнителен директор Питър Барон (добър ракурс, Питър!) използва и двете. В отговор на умните въпроси на главния редактор на списанието, Питър разказва за еволюцията ни като дигитална банка от следващо поколение чрез имплементирането на най-новите технологични решения за банковия сектор.

„Визията на TBI Bank за бъдещето е да остане все по-фокусирана върху ежедневните нужди на клиентите, които са основа на финансовата вселена, в която живеем“, казва той. Прочетете цялото интервю на един дъх ТУК

GOODBYE ELLIPSE  

Елипсата я няма, или как TBI Bank се сдоби с освежено лого

Да знаеш кога да се промениш, е трудно. Като банка с поглед към бъдещето и сериозно дигитално кредо за нас промяната е константа. Днес е един от дните, когато нещо свежо настъпва: започваме поетапната адаптация към освеженото ни лого. Целта ни е да апелираме към предпочитанията на нашите клиенти и да направим още една крачка към дигиталната ни трансформация.

Наш приоритет е фокусът върху клиентите, както и спазването на обещанието да се превърнем дигитална банка от следващо поколение. За да сме сигурни, че спазваме думата си, привлякохме дизайнерите Тоби и Гавин от Лондон. Тяхното портфолио си заслужава – включва финансови брандове от редица държави в Европа и Азия. С тях прекарахме безчет часове, дискутирайки съвременни дизайн и UX трендове, които да имаме предвид в изготвянето на новото лого. Искахме да приведем визуалната си идентичност в съответствие с настоящите високотехнологични решения, които са все по-приложими към нуждите на нашите клиенти. Задачата беше като предходното изречение: дълга и витиевата. Няколко месеца разглеждахме различни идеи, за да станем по-разпознаваеми по отношение на обещанието ни да бъдем от следващо поколение. Направихме това, без да се престараваме, за да не губим доверието на крайния потребител.

Освежаването на бранда включва премахването на елипсата, както и удебеляването на “TBI“. Нововъведенията са в унисон с проучването, което проведохме, с цел да продължим имиджа си на надежден финансов спътник. Съчетавайки последните дизайн техники от лондонските ни партьорите с локални проучвания, създадохме разпознаваема визуална идентичност, която отговаря на предпочитанията на местните клиенти, без да създава объркване.

Поетапната адаптация на логото започва с дигиталните ни канали и включва TBI Bank в България и Румъния, както и TBI Credit и TBI Leasing в Румъния.

IN FOCUS

Нашият нов уебсайт е онлайн

По темата разговаряме с Деяна Ганчева, мениджър дигитален маркетинг, част от екипа, изработил новия уебсайт

Дея, всички сме много доволни от новия ни уебсайт.  Би ли ни запознала с промените и основните функционалности.

Важните промени не са толкова във видимата част (front-end), а по-скоро в начина, по който можем да управляваме уебсайта. Разбира се, дизайнът е освежен и приведен в съответствие  с новия брандбук (brand-book) на банката като запазваме идеята за опростеност и лекота. Най-голямото предимство обаче е, че сме по-гъвкави с маркетинговите дейности. Можем лесно да обновяваме и оптимизираме съдържанието на сайта и да създаваме нови страници в движение. Все още предстои много работа. Добрият уебсайт е нещо „живо” и ние ще продължим да го усъвършенстваме и подобряваме, за да сме сигурни, че ще направим сайта възможно най-добър.

Дизайнът изглежда  много приятен за окото. Каква е концепцията зад него?

Стремяхме се към дизайн, който да подкрепи заявката ни за дигитална трансформация, затова се постарахме да обединим и адаптираме най-новите тенденции в представянето на дигитални продукти. Оформлението, стилът на илюстрациите, цветовете – всичко е вдъхновено от най-добрите практики на иновативни и финтех компании.

Кои бяха основните предизвикателствата в процеса и какво научихте от всичко това?

Едно от най-ярките ми преживявания беше процесът по привеждане в съответствие и адаптиране към различни изисквания. Имахме разнообразни екипи и хора, които наистина влагат много страст в работата си, което е страхотно, но същевременно и доста предизвикателно. Имахме и някои технически предизвикателства, специфични за нашата организация. Мисля, че най-ценните уроци за мен бяха свързани с това да задълбоча познанията си как работи компанията и начина на навигация в тази среда.

Има ли определена функционалност, за която си особено доволна?

Пускането на този нов инструмент разглеждам като началото на това, което бихме искали да постигнем. Има толкова много неща, които се опитваме да направим и сега сме много по-близо да ги осъществяваме по-бързо.

И накрая, представи екипа, участвал в проекта? Сега, когато уебсайтът вече е онлайн, можете ли все още да разговаряте един с друг?

Дизайнът и системата за управление на съдържанието (CMS) бяха разработени от Anagrama – нашата агенция за уеб дизайн и разработка. Целият маркетинг отдел  беше дълбоко ангажиран в процеса, като се опитахме да работим възможно най-много с бизнеса и PR екипа за опресняване на съдържанието. Получихме голяма подкрепа и от  ИТ отдела на банката. Разнородни екипи, както казах :). И да, можем да си говорим дори още по-добре 😉 Бих искала наистина да благодаря на всички за подкрепата и участието!

THE EVOLUTION OF RECRUITMENT

Еволюция в подбора на таланти

Представител на нашия HR екип бе гост-лектор на най-голямата международна HR конференция в Словакия – New Visions in HR 2018, която се проведе в Братислава. За 11-та поредна година форумът обединява специалисти от различни европейски пазари и индустрии около иновациите и новите тенденции в човешките ресурси.

В презентацията си Антонио Григоров (Recruitment and Employer Branding Manager) очерта как пазарът на труда се е променил през годините с навлизането на нови подходи и техники в подбора на персонал, които надграждат традиционните модели в съответствие със съвременните реалности и бизнес нужди.

„Демографията, технологичната еволюция, ориентирането на пазара от employer-driven към candidate-driven и управлението на данни при подбора на таланти са основните показатели, които формират тенденциите на пазара на труда днес”, отбелязва той. Технологиите помагат на компаниите да се адаптират по-бързо към новите реалности и многократно по-лесно да намират таланти за точните позиции.

Навлизането на изкуствения интелект (AI) в рикрутмънт процесите бе сред акцентите на презентацията. „AI прави разликата между кандидатите и правилния кандидат,” категоричен е Антонио.

На въпрос от аудиторията как в TBI Bank имплементираме тези нови методи на работа, той отбеляза, че банката работи активно по автоматизацията на процесите чрез имплементирането и усъвършенстването на Applicant Tracking System (ATS) софтуер за рикрутмънт, а до края на годината към него ще бъде добавен и специален чат-бот.

„Това ни помага по-лесно и бързо да правим график на интервютата, да организираме срещи и да връщаме обратна връзка, което спестява време и на двете страни. С възможностите на тази система канидидатите могат да са сигурни и какво се случва с техните лични данни, което в контекста на GDPR е много важно.”

Продължавайте все така, колеги от HR екипа!

RUN, TBI, RUN

На 13-ти и 14-ти октомври е големият маратон на Букурещ! А нашето участие вече стана традиция. Това е вторият път и няма да спрем дотук. Защото активният живот означава добро физическо състояние и добро настроение. Като част от нашата вътрешна кампания „Бъди активен“, ние отново търсим бегачи на дълги и много дълги разстояния, но също така и на по-къси.

  • Ако смятате, че сте в изключителна спортна форма, очакваме вашата регистрация за състезанието от 42, 195 км.
  • Ако смятате, че сте добре тренирани, очакваме вашата регистрация за състезанието           от        21,097км.
  • Aко сте амбицирани да избягате състезанието от 10 км, моля заповядайте.
  • Ако сте от тези, които тичат само за да хванат трамвая, може да се регистрирате за 3 км общодостъпно състезание.

Поканата е отворена за всички служители на TBI Bank в  Румъния и България. Специално изработените тениски са от нас.

Краен срок за подаване на заявления – 26 септември 2018 г. Моля, изпратете заявката си за участие на капитана на екипа ни, колегата ни Николета Павел  ТУК

Write us back

Пишете ни на tbi.inside@tbibank.bg и станете следващия ни гост-редактор, изпратете ни интересна случка или новина, споделе за ваш талант или хоби, или просто ни кажете какво искате да научите от нас.

Write us back

Пишете ни на tbi.inside@tbibank.bg и станете следващия ни гост-редактор, изпратете ни интересна случка или новина, споделе за ваш талант или хоби, или просто ни кажете какво искате да научите от нас.